THE PAST

assalamualaikum readers , how are you ? :)
okaaaaay , tadi aku kemas almari yang ade dalam bilik tu . then terjumpa albumalbum gamba lame . so da tentutentu lah aku belek albumalbum tu kann . :D album tu sume gamba mase aku budakbudak dulu . aku suka tengok gambagamba tu . sebab ape ? sebab semua tu kenangan yang indahindah jea . yela , mase budakbudak dulu mane ade masalah kan . sumenya happy jea , fun jea . goshh , i miss all that moment :') kalau bole , aku nak putar balik masa and aku nak jadi budakbudak jea . budakbudak tak perlu fikir masalah or whatever , yang diorang tahu cuma joy of life .
kadangkadang aku penat with my life . tambahan pula , lately ni aku ade banyak masalah . masalah dengan mama lah , dengan si sepoyoh tu lagi lahh . about mom , humm , kebelakangan ni aku selalu gaduh dengan mama . sume perkara tak betul kat mata dea . aku tahu semuanya berpunca drpd aku , but mom , please forgive me . akak tak kuat maa , akak tak bole kalau mama akak sendiri benci kat akak :/ and pasal sepoyoh pula , it's just my feeling . perasaan bodoh aku dekat dea -.- aku da cuba banyak kali untuk move on , hidup tanpa kau . tapi aku tak bole doe . prfttttttt .___________. aku okay dengan kau , cuma kadangkadang aku terasa dengan ape yang kau buat . furthermore , aku sendiri taktau ape perasaan sebenar kau kat aku mat :s takpelah , kita tetap kawan . itu pasti :'D
ya allah , kau berikan lah aku semangat . seriously , aku memang down gila for the past few weeks . i'm waiting for all this to end , insyaallah .
#readers , thanks for reading . maaflah sebab post kali ni agak panjang . i'm just writing what i felt . till then , bye :)