PUSAT SAINS NEGARA

hey peeps :) yesterday was a great day , lawatan ke pusat sains negara . mase ontheway tu memang bosan gila lahh , dengan sesak jalan nya lagii . aku memang suka -.- but bila da sampai pusat sains , excited gila lah kann . maklum lah , kita first time pegi lah awaaak :D
dapat jea tiket masuk , aku and wawa terus blah tanpa pedulikan cikgu dahh . hee , tak saba la ktekan . then kitorang jalanjalan satu pusat sains tu , setiap tempat kitorang teroka . sampai tingkat untuk bilik mesyuarat pun kitorang pergi (Y) da bosan kat dalam tu , kitorang berdua pegi makan kat cafeteria . lepas kenyang and rehat untuk seketika , we're back on boat . kitorang turun bawah pula . sumpa best gila time tu , aku and wawa join buda tadika and sekolah rendah maen playground . sekali-sekala jadi budakbudak balik , tak sala kannn . teeheeeee :D kemudian kitorang pergi maen dekat kolam yang ade kat pusat sains tu . tapi tak lame , sebab makcik guard tu cakap 'pakai baju sekolah tak boleh maen eh'  .______. ape lah makcik ni , spoil jea . mujur aku and wawa sempat maen kejap sebelum dea datang . da penat kat bawah , kitorang naek and masuk pusat sains balik . time tu da makin ramai orang yang datang . agak crowded juga lahh . aku and wawa yang da bosan ni pun kelua masuk je pusat sains tu , rsenya pakguard tempat tu pun da bosan tengok muka kitorang :s
err , that's all for this time . malas lah nak taip panjangpanjang lagi . just enjoy the picture yang disnap semasa kat pusat sains tu yea . :D kbye readers <3






#sory sebab korang kena scroll sampai bawah, sory sebab ni jea gamba yang aku upload . intenet minta kaki , lembab -.- and last sekali , sory sebab tak rotate . malas :3