GULA HATI

hey peeps , kabare ? hope you all in the pink of health . tu diaa , london aku mai dahh -.- haha .
harini saya , Siti Nor Haslinda nak kenalkan awak , awak and awaak dengan dua orang GULA HATI saya . they're Nabilla Irisha and Nur Syamimi . be friend dengan diorang ni memang best oh , sebab diorang ni caring , baek , fun . sukasuka <3 aku lupa start bila aku kenal diorang and be friend dengan diorang , tapi yang aku tau , aku suka berkawan dengan diorang and ilovethem :* setakat ni kitorang tak pena meet lagi , sebab ade jea yang menghalang bila kami nak meet . prfttt :s tapi insyaallah oneday nanti kita lepak samesame okay buddy ? tehee :D k dahh , aku taknak merepek panjanglebar lagi . till then , bye :)

 #Nabilla . iloveyou anak murid , mueh muehh :*

#Mimi . iloveyou cousin . <3