ERA CHERRY


si pendek kat atas nii , ERA CHERRY . bekas 'adek ipar' aku nii , hahaha :D dea ni gile , tak betul , sengal tapi baek tauuu . semalam oncall dengan dea lame gile lahhh , sampai aku tido lambat kan nyahh . sume salah kau era ! :p macam-macam lah yang kitorang merepek time oncall tu and yang paling penting kitorang ade mengumpat certain peoples . kejam kann ? buat dosa berbakul-bakul tengah malam semalam dengan dea , mwehehe :3 seriously , best oncall dengan kau semalam , kelaka gilee . lepas ni rajin-rajinlah call aku tengah malam lagi yea minahhh . :F and pasal chocolate kau tuu , nanti kalau aku ingat aku beli lahhh .
wehh , kite baru jea start rapat kann , tapi aku suke doe kawan dengan kauu . kau gile , haha . tak jumpe kau 2 hari pun da rinduu .____. iloloveyoulah 'ayam serama' :*