ELMOCHUM



hey stalkers <3 harini nak story pasal salah seorang yang sangad penting dalam hidup aku . apek kat atas nii , MUHAMMAD SAIFUL AZRY BIN ABDULLAH . dea ni baek , caring , and sweet .
aku kenal dea da beberapa bulan , dea lah tempat aku meluahkan perasaan , cite masalah dan yang sewaktu dengannya lah kann . :D memang same lah dengan caption dalam gamba tuu , he's my superhero , awuwuu :*
bila texting jea , dea selalu nak menang . menyampah aku ._____. aku jea yang selalu kalah kann . fak lah -.- #alamak , sory awak . termencarut pulekk :D that's all la kot , sebab kalau cite pasal dea nii , oneday pun tak cukup . :S
encik elmochum , thanks la sebab selalu ade untuk makcek . sory sebab selalu sakitkan hati awak , selalu tertido time texting dengan awak . mwehehe :F iloveyoulahhhhh saiful azry . :'D