HO HO HOLIDAY

hey peeps , how are you ? lamaaaaaaaaaa sangat aku tk update blog ni , k last update bile ntah . aku sdri pun lpe , hewhew ^^v macam ni lah kalau internet tkde kt ruma kan . kite nak berpesbook seminggu sekali pn susah , lahaii nasib -.- sbb tu bile balik kedah ni , kite berpesbook sakan . almaklumlah , rindu kengkawan pesbook walaupun mereka-mereka tk rindu kiteww *tunduk bawah buat muke* 
k seperti dinyatakan , holiday ni aku berada di kedah . for the whole week aku kt sini , bosan tu tk paya cite lah kann ? mujur lah ade lappy dn internet yg bergne walaupn kadang-kadang bikin panas (Y)
lastyly nak inform psl life kite , kalau taknak tau amek gulagula ni then pegi maen jauhjauh k :P life kite biase saje , sme seperti makluk tuhan yg laen :) it's just had a few changes lah . contohnya -.- aku dan MSA dah tkde pape , it's over . nk berkawan pn malas lah dgn manusia itu . ergh :@ aku and miyk pula like blablabla . i've hurt him again . untuk kali ke brpe pn nta lah . so biy , i hope you will move on and forget me . try k , iloveyou :'* and andd , semalam aku confess dekat S yg aku ske dea . haa , berani dokk ? :D bosan lah bile dea asyik tnye siape crush aku , so terus terang lah kann . terkejut beruk bile dapat tau crush aku tu kau kann S ? hahaha , kchill . sumpa skrg ni rse tk sangke rpenya dea mcm tu , dah kt sekola tk pena nk bertegur kan . masing masing shy shy cat pula , ecehh -o0- tapi takpe , sekarang kita buddy kan S ? ;)
i think thats all . walaupn still byk nk cerita tp jari ni malas nak menaip . so adios , till then peeps . 

Lots of Love , SNH .